Måste verkligen säga att jag levt som en prinsessa denna veckan! Som jag skrivit innan så bokade jag och min sambo en resa först till Cypern som inte blev av då garantin om allergikost tydligen inte gällde när man väl hade bokat resan... Utan vi bokade en ny resa till Mallis med Ving i stället. 
Jag har aldrig blivit så bra mött när det handlar om mina allergier. Det är alltid jobbigt för restauranger att ha mig där som kund, men på detta hotell är det andra som tittar avundsjukt på mig! 

Varje dag som gått nu har jag blivit extremt bra bemött av alla i personalen, jag får precis det jag vill ha (till och med separat friterade pommes!) till både frukost, lunch och middag och jag får mat för tre personer varje måltid! Det finns inget att klaga på! Jag har aldrig upplevt mig själv så här avslappnad någon gång utomlands! 

Nu ska jag ta en drink i baren innan jag ska smälla i mig mat för tre personer för tredje gången i dag! Men till alla allergiker som är rädda att åka på all inclusive, prata med Ving angående deras Sunwing hotell! 
Ving sunwing,

Kommentera

Publiceras ej