Så här snabbt trodde jag aldrig att vi skulle våga boka en ny all inclusiv resa efter det som hände i helgen! Men nu sitter vi här med en ny bokning men med ett annat bolag. Efter förra inlägget fick jag kontakt med en tjej som rekommenderade Ving. De har nämligen väldigt bra koll på allergier. Man blir tilldelad en egen kontaktperson som man har möta med första dagen på plats som planerar veckans mat med dig och som fungerar som kontakt mellan dig och köket. Info om detta hittar ni här: http://www.ving.se/allergier
 
Jag är verkligen överlycklig att det löste sig med resan och att jag förhoppningsvis ska få prova på att slippa oroa mig för vart nästa måltid ska ätas... Så nu ligger vi här hemma och räknar dagarna fram till avresa! 
 
Jag kommer uppdatera från semestern hur det går och göra en recension när jag har kommit hem igen! Jag hoppas verkligen att jag kan glädja alla allergier där ute efter min resa! Men nu längtar jag bara tills vi åker!
ving semester allergi,

Kommentera

Publiceras ej