Vem är jag? Det vet jag inte till 100% om jag ska vara ärlig. Tror inte att det finns någon 21 åring som vet det helt och hållet.  Men en del har jag väll hunnit finna.
Jag är en tjej som försöker leva mitt liv med en vardag med glädje och positivitet. Ett liv tillsammans med min sambo och igelkotten Frank.  Ett liv med jobb, familj, drömmar och motgångar.
 
Min förhoppning är att % stapeln ska fyllas på undertiden jag bloggar om mitt liv. Ett liv som har haft stora dippar, men även stora höjningar. För det är dessa dippar och höjningar som gör oss till dem vi är skulle jag vilja påstå.
I dagsläget vet jag att jag är en person som är ganska blyg av mig, glad när jag vill och jäkligt bra på att dölja mina icke glada stunder. En nackdel säger många, jag säger, en bra egenskap att ha på jobbet.
En person som lever med en del hinder i livet. Hinder som kräver att andra anpassar sig och kanske försöker lite extra för att jag ska kunna vistas utanför min zoon. Men lika viktigt att jag vågar utmana mig själv att träda ut ur zoonen och se vad världen har att erbjuda just mig.
 
Jag lovar att jag inte är så gråaktig som det kanske verkar utan jag är en glittrig tjej som lärt sig leva tillsammans med en väldans massa skit helt enkelt.
 
Men en lite kort presentation om vad jag gillar kan väll vara på sin plats efter allt allvarligt snack!
Jag jobbar som väktare och tycker att det är något av det roligaste jag någonsin gjort, jag är kär i den underbaraste personen som finns (han är kär i mig också som tur är), jag älskar chips, ibland spenderar jag en hel helg vid datorn, jag kan bara simma med mitt en ben (vet att det låter konstigt, men sådan är jag), tycker mycket bättre om en stor oxfilé än efterrätt, älskar romantiska filmer och kan se samma film 3 gg om dagen, lever med astma och allergi och skulle vilja säga att jag är lite av en hypokondriker... och en massa annat!
 
Om ni har något med allergi, astma, hypokondri, gillar samma saker som jag, har haft en ätstörning, har en igelkott, är kär, jobbar som väktare, eller bara vill se vad jag gör eller undrar något, så finns jag här!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej